FANDOM

La Gang Rancher és un vehicle de la Saga Grand Theft Auto, que només apareix al Grand Theft Auto: Vice City Stories, és una modificació de la Rancher original, peró aquesta és més gran i més ràpida, a més que en aquesta hi caben quatre passatgers, és de color vermell i negre, el sostre, però, és de color ocre, la qual cosa fa pensar que aquest sostre és desplegable, però mai apareix sense ell. Tot i ser superior a la Rancher, continua sent un vehicle bastant lent, però en la resistència és bastant bo, ja que pot aguantar una bona quantitat de bales d'un subfusell.

És el vehicle utilitzat pels Sharks al 1984. Quan l'odi dels Sharks al Victor Vance augmenti (en conquerir els seus negocis) apareixeran aquestes ranxeres contínuament per aniquilar al Vic, un cop el trobin, es baixaran quatre membres dels Sharks per aniquilar al Victor.

On es pot trobarEdit

Es troba al nort de Vice Point, al voltant del centre comercial North Point Mall i a Prawn Island, també s'hi troba aparcada a tots els negocis dels Sharks, però tindrà les `portes bloquejades.

Missions on apareixEdit

Apareix en la missió Farewell to Arms perseguint el camió de Gonzales amb la càrrega d'armes.

1986Edit

Al 1986 la Gang Rancher no apareix, els Sharks utilitzen la Gang Burrito.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori